morronfiffiluringar

 

vaknar upp till solen med ny energi & väljer att ligga kvar då älskade tonåring sover gött & älskade lillsessa är på kortids nåra dar. njuter av minnena av dom underbara dar i paradiset jag & mina tre älskade goungar & en extra tonåring hade & pysslar lite med bilderna medans jag njuter av ljuden & dofterna av sommaren utanför. egoterapi på mitt vis, för även om det gör ont i hjärtat även idag så älskar jag livet ännu lite mer & jag väljer att le. för det är jag, det är sån jag e.

för som jag skriver mycket om här, vi har faktiskt ett val. att även om vi drabbas av saker i livet som gör ont så är et vi själva som väljer & jag väljer att inte vara ett offer för ingenting kan knäcka mig, inte ens djävulen själv fast ondskan skadar det jag älskar mer än allt, mina älskade barn. om jag skulle falla för det jag & mina änglar drabbas av skulle dom inte ha något kvar. så för varje dag som går & för varje slag vi får, ju starkare blir jag!

det är en del av livet hur vi väljer att hantera det som sker & jag väljer att älska livet ännu lite mer. för det finns en tid & en plats för allt men hos mig finns inte tid eller plats för deppression eller destruktivitet, det står redan ondskan för. hos mig finns bara glädjen av att finnas till & att veta att hur det än blir så gjorde jag allt jag nånsin kan för att ge mina älskade barn det liv dom är värd.

jag har funnit min livsharmoni & har inte längre plats för människor som bara tar. inte längre tid för dom som är av egoism & offerroll för att det passar dom. jag är omgiven av dom jag själv vill. jag har underbara äkta människor omkring & låter inga andra komma in. jag är lycklig på verkligt vis för jag valde att sluta göra allt för andra för jag trodde det var så det skulle va. jag valde att sätta mina älskade barn & mig först & därför ler jag ännu lite mer idag.

hur än ondskans spel slutar så har jag två älskade goungar som bara har mig, för dom är jag stark. jag ger allt jag har för oss som är kvar, för när godheten segrar & ängeln är tillbaks för att få vara där ängeln hör hemma då finns vi här som vi alltid gör. tills dess lever vi med tomheten & jag gör allt det jag nånsin kan. för jag kommer aldrig sluta kämpa för mina tre älskade barn. för hur än nästa dag ser ut så kommer vi för alltid vara Lilla underbara speciella familjen Bus

jag njuter av ännu en dag för ingen kan längre äga mig. jag myser lite innan jag väcker min älskade tonåring fram & tillbaks & ger mig iväg för att umgås med två coola killpolare ännu en dag. för det är nu som livet är & därför ler jag ännu en dag. en dag i solen med vänner medans älskade tonåring har sommalov tonårsvis med sina polare. det är livsnjutning för mig en helt vanlig sommarda.

Kommentera

