svamplycka

Älskade pappa & jag tog en tur i skogen & fick ihop ca 20 liter. pappas flicka är jag för evigt & jag njuter av varje stund med min gamla far som fortfarande mot alla odds hänger med. en ny tur till veckan men det blir lite familjelycka innan dess med då jag å alla mina tre älskade goungar skall ha lite qualitytime med mina älskade föräldrar. tänka sig, det blev så trots allt denna gång, njuter så länge det varar.

önskar dock att dom rackarns svamparna kunde va självrensande hehe! efter att ha rensat mina tolv liter var jag rätt nöjd & tjuvstekte nåra, muuums! resten skall jag & min goa flickvän tillaga! svamplycka är en livsnjutning det med!

2 thoughts on “svamplycka

Kommentera

