sommarreflektioner

 

Jag är fortfarande & ännu lite mera livslycklig trots det som stör. sommaren kan bara summeras med underbar. för det är dom små stunderna av Livsnjutning på olika vis som är det som ger minnerna som bevaras. när livet blir allvarligare & man inte längre vet hur länge man får vara kvar då ser man allt på ett annat sätt. för mig är det enkellt, för varje dag djävulen jagar mig desto mer lever jag.

har haft underbara dar med alla mina älskade goungar på olika vis & nåra underbara egoterapidar med både vänner, familjer mm. alla mina livsnjutningar som finns i en sommar har jag hunnit med & dom jag glömt dom kommer någon annan gång, för många somrar tänker jag ha, det finns inget som ska få ändra på det. när hösten kommer & jag tänder ljus då finns minnena där av en sommar som fått mig le ännu lite mer.

massor av fiske har det blivit, både med mina älskade barn, med vänner mm. massa bad i både sjö & hav, underbara kvällar med solnedgång. grillning i massor & underbar mat. vin & öl med underbara sällskap åsså massa sommargotta såklart. festival & tivoli & resa såklart, svampplockning & skogspromenader, ja en massa olika äventyr. sovit i tält, i stugor på olika vis. öppen eld, massor av sol, men messt av allt underbara sommardygn på olika vis. en liten del av allt som vart. Livsnjutning på sommarvis.

nu är det bara en liten tid av sommaren kvar & jag blandar vardag med massa mera Livsnjutning på olika vis.kan utan att tveka säga att sommaren är min bästa tid. för även när det regnat har min sommar varit vad jag ville den skulle bli, för dom små stunderna av lycka är det som tog mig dit. till minnena av en sommar som blev till Lycka trots allt.

avslutade nåra underbara sommardar med mina älskade goungar & föräldrar med att poppa min & älskade lillsessas nyaste favvolåt. poppade den i min brumbrum som följt mig på detta sommaräventyr. en låt som ger energi, musiken som gör minnena så mycket starkare på ett musikaliskt vis. jag ler & älskar livet ännu lite mer för sommaren blev min på mitt eget vis.

 

 

2 thoughts on “sommarreflektioner

Kommentera

