egoterapi på psykiatriskt vis

 

friskförklarad igen! så fuck you! skall fan be om kopian så kan dom som bara illa gör titta sig i spegeln & fråga om den dom ser egentligen är den dom borde va! djävulen får nog ta å klura ut nå bättre för att ta livet av mig för ondska kan inte nå mig. för dom känslor jag har är starkare & tryggare  än andras & jag mår hellt enkellt för bra för att kunna få den hjälp som det nu krävs att jag skall få mot dom som bara illa gör. 

mina känslor är naturliga, att skydda sina barn med sitt liv & skydda sitt eget liv, att uttrycka sin förtvivlan när ens änglar far riktigt illa, det är precis som det ska va! mitt helvete är inte mitt för det är inte jag som är djävulen & det jag lever med är det inte jag som sett till så därför kan ingen göra det dom ska. ondskan går inte att ändra på & därför så är det inget man kan gö.

tänka sig att ängeln faktiskt är den Ängel hon säger att hon e, otur va? stackars stackars er som bara illa gör som är ute efter att knäcka mig! vad ska ni göra nu då? ni får nog klura ut en bättre plan för den här går inge bra! för nu har jag papper på vilken frisk människa jag är & vilken bra mamma jag är, nåt mer ni ville? kanske skall försöka måla ut mina relationer igen? lycka till med den för det är bara ni som gör er dumma genom att inte glömma mig.

när ni nu skall försöka rädda det här & måla ut mig igen, så kom då ihåg att det spelar ingen roll om man är djävulen själv för det finns något som är högre än ondskan själv, nämligen sanningen. tänk på den när ni vill skada dom som egentligen bara ger er svaret på er egen bitterhet & ert eget misslyckade liv. för i verkligeheten finns ingen plats för dom som illa gör, det är därför ni får hålla på som ni gör. för när ni sedan lever kvar i eran fantasivärld av ondska så älskar jag mitt liv ännu lite mer! för livet är vad det är & ni väljer själva hur ni vill leva det. om ni väljer att ägna eran tid åt mig så varsågod för det får mig bara att le ännu lite mer

tänka sig, jag står kvar, jag vet vad som väntar & jag vet att det är över på ett vis nu. för nu kan jag inget mera göra för att skydda mitt & mina älskade barns liv. nu är det bara ondskan som får roa sig utan mig. för jag är lite för upptagen med att göra det jag kan bäst. vara jag & ge mina älskade barn det liv dom är värd. det är inte längre mitt beslut & den dan mina älskade barn & resten av världen får sanningen om det som var, då skulle jag vilja se er bortförklara det.

så när ni snokar här & i mitt liv för att ni tror att jag skall göra bort mig eller tappa greppet om den jag är, ta en kölapp för helvete för här kommer ni att få vänta i all evighet! jag är inte deprimerad, har ingen diagnos, är inte självmordsbenägen, har inga psykiska störningar, missbruksproblem eller nåt annat som ni utmålar mig för! jag är bara helt enkellt en Ängel & en mamma som skyddar sina älskade barn! tänk på det när ni dömmer mig för den jag är!

skulle vilja se er leva mitt liv, kom hit å pröva skall vi se om ni är så kaxi sen, för ni som bara illa gör glömde bort en sak. det enda ni gör när ni försöker skada mig är att ni gör illa mina älskade barn. djävulen är expert på det & tror att man blir till en gud när man illa gör. om ondska är en religion så är den bibeln bara gjord av hat. det finns ingen som hyllar det. kanske en sekt vore bättre för det är samma sak.

nämen tycker ni att jag är kaxig ida? men gå nånannastans då för här är jag! glöm inte kölappen för utan den så vore eran ondska inte seriös. här finns inget att hämta för jag ler ännu mer. för varje slag jag får ju starkare blir jag. att ha helvetet utanför sin dörr ger mer kraft än ondskan räknat med & hit kommer den inte in. för nu när andra skall ta sina beslut så är jag den som är nöjd för min resa har varit lång & vad som än sker nu så vet jag nåt som ni inte vet.

sanningen kommer ikapp en till slut & då är det godheten som segrar hur mycket ondskan än försöker igen. för när man gör illa mig & mina tre underbara barn med handikapp som ni gör så är det redan försent att försöka ljuga sig fri från det onda ni gör. när ni försöker måla ut mig & skylla dåtid på mig då glömde ni att i framtid är det bara ni själva som finns. jag valde ju att gå för längesen, så varför fortsätta försöka skylla på mig?

hoppas ni hittar nåt bättre att gö för det måste ju ändå va jobbigt att behöva hata mig & det jag gör? tänk vad mycket av eran dyrbara tid ni lägger på lilla mig. tack för komplimangen, kanske ni vill ha en autograf? inte varje dag man skadar en Ängel & hennes underbara barn. det finns säkert nåt pris ni kan få för det, tyvärr så är det inget jag sponsrar för jag har annat att lägga min tid & energi på, nämligen att leva mitt liv & ge mina älskade barn det liv dom är värd.

kanske jag inte kunde skydda mina barn för att samhället ser ut som det gör. kanske är det bara två av tre jag kan skydda nu för att rättsystemet ser ut som det gör, men när dagen kommer då sanningen är här då är det jag som ler ännu lite mer. den lilla uppmärksamhet jag ger er här den bjuder jag på för egentligen så är et bara ord om sådant som ni redan gör. så läs & begrunna för i morgon så kommer ännu en dag när jag älskar livet ännu lite mera än idag. om jag inte får en morgondag så har ni ändå förlorat erat spel för när man bara illa gör så har man ingen chans att vinna, för när man fuskar i livets spel så är det redan försent.

 

Kommentera

