älskade lillprins-djurvännen

 

älskade lillprins har en speciell relation till farbror svan som bor härom krokarna! att få se honom njuta av det enkla när hans tillvaro måste snurra kring den ytliga lyx fasaden han växer upp utan förståelse för dom speciella förmågor han har, då han inte får vara hemma där han borde va, är healing för en mamma-själ!  just då vill jag bara stoppa tiden för en sekund & hålla kvar. då han får bara vara jag på det sätt som bara älskade lillprins kan va.

min dröm var ju att få våran bondgård på landet där mina älskade goungar skulle få växa upp på det sätt som var som det var meningen att det skulle va. den drömen lever kvar & jag vet att en dag kommer den att bli sann för i mitt hjärta & min själ kommer alltid Lilla underbara speciella familjen Bus att vara hel.

jag vet att min älskade lillprins är så mycket mer & jag gråter i mitt hjärta varje dag för att han inte får vara där han skall va. för det är tomt hos oss varje dag. men när stunderna som denna då han får vara det barn han faktiskt är, då ler jag ännu lite mer. för jag vet att även om jag aldrig kanske kommer att ge honom ett eget husdjur så är det dom små stunderna som den här som kommer finnas kvar. för när jag tittar på min älskade lillprins när han sitter där bara han & farbror svan, då vet jag att han är allt han ville va även om det bara blir för en liten sekund, min stolthet, min lilla djurvän!

 

 

 

Kommentera

