Varning för tårar för ett människoöde

(bild lånad från nätet)

fortsätter på temat människoöden efter att ha torkat tårarna som bara sprutat efter att ha sett klippet jag länkat nedan. han & hans bror har ett människoöden som andra aldrig kan förstå. deras mamma som tog hand om dom är en ängel & en hjälte i en tid när vi väljer att bry oss om oss själva först & lever som offer i våra egna livsöden. det är människor som emanuel som ger oss ett wake up call som inte går att få på annat vis! jag är själv adopterad med ett tragiskt öde men inte ens jag kan mäta det öde jag haft med Emmanuels!

han har en otrolig röst som berör & självklart så sjunger han låten som säger allt om hans livsöde, va livet är & vad det borde handla om. han har modet att våga ta plats trots sitt handikapp & sitt livsöde. han vågar följa sin dröm & det är människor som han som ger mig svaret på livets mening! han visar att om du är stolt över vem du är hur din livshistoria än ser ut så har du nått ända fram för drömmar kan bli sann, bara du vågar drömma dom & våga fast dom kanske aldrig blir sann!

det är ett måste att se klippet jag länkar här. jag satt som förstenad med tårarna som rann! om du gör det med, då finns det hopp för dig i en värld med för lite medmänsklighet & fördommar om att det spelar ingen roll vem du är så kan du vara lika mycket värd att få din dröm att bli sann!

Kommentera

