älskade lillprins leker kamera-kille

 

Månne min älskade lillprins ha en framtid inom tv-branchen? att han är haj som attan på tekniska prylar har jag vetat länge & han har där han måste va allt som man kan ha, d v s allt från alla olika tv-spel till datorer, telefoner mm. ofta när han är hemma (där han bör va messt) roar han mig med att spela sin favvomusik eller spela in egna små filmer.

han passade på att göra sig polare med killarna som skötte wabb-tvn på dagens boxnings-event & roade sig med att zooma in sin kära mor vart hon än gick eller satt *moorrr* höhö 😉

säga vad man vill men charma sig till en egen karriaär är solklart att han kan min gokille! att han sen oxå drog en bra vinstlott åt sin mor så att jag fick mig en ny kupé-värmare det var bara en stor bonus 😉 så dagens event hade många bra sidor & månne kanske min gokille vara den som zoomar in dig nästa gång då du passerar en kamera moohahaha!

 

 

Kommentera

