ÄLSKADE TONÅRING TAR GULD (2 matchfilmer)

för första gången skall jag ge en riktig inblick i Lilla underbara speciella familjen bus liv 8med godkännade av nämnda) då jag här lägger upp dom två matcher som älskade tonåring gick idag på Draken cup, årets stora tävling! behöver jag säga att jag är så sjukt jävla stolt över världens bästa boxare? han gör alltid kanonmatcher & att få se honom ta två vinster & guld går inte att beskriva med ord. nästan tur att jag filmade 😉

jag & min älskade pappa (morfar) är & förblir hans största fans tillsammans med hans älskade småsyskon! nu när han & jag bara har varann så är det beundransvärt att han faktiskt står ut med sin pinsamma mor höhö 😉 kan inte sluta skryta om mina älskade barn & igår när jag kunde se hur glad älskade tonåring var var det svårt att hålla glädjetårarna borta. då fick jag beviset på att efter allt som var & efter alla försök jag gjorde för att han skulle få det bra så är det nu efter alla år som jag vet att det som var kommer va en resa som nu gav resultat. för när ens barn ler då stannar tiden för en stund.

han mötte två norska boxare som han inte mött förr & resultatlistan över dagens matcher där alla våra fantastiskt duktiga boxare i Sundsvalls boxningsklubb gjorde riktigt bra ifrån sig idag kan du se på länken nedan:

resultatlista Draken Cup

omnämd i tidningen blev han idag med:

sundsvalls tidning

jag väljer att lägga ut dessa filmer för att jag vet att min kära son växer av det & han själv är toknöjd med dagens insats. att få följt hans resa & utveckling som boxare sen den dagen då jag första gågen tog med han till boxningsklubben har varit enorm & jag kan inte vara stoltare! hans livsresa har varit likadan & att få se hur långt han kommit går återigen inte att beskriva med ord.  tack till klubben, alla boxare,tränare, ledare, edsjälar & frivilliga för en fantastisk dag!

semifinal: kevin går vidare i sin klass i diplomboxning med domarsiffrorna 2-1 (29-28) han har blå hjälm & handskar!

Final:  kevin tar guld i sin klass i diplomboxning med domarsiffrorna 3-0 (31-28) han har blå hjälm & handskar!

en mycket bra dag har jag & mina älskade tre goungar haft! natti natti önskar Lilla underbara speciella familjen bus

2 thoughts on “ÄLSKADE TONÅRING TAR GULD (2 matchfilmer)

Kommentera

