älskade lillsessa busar på konstnärsvis

 

 

älskade lillsessa passade på under sina morronrutiner med hårborstning & tandborstning att busa lite som bara hon kan =0) hon fortsätter att ge mig en massa bus att fylla bloggen med min lilla Tudish!

hon vill vara lite för sig själv när hon är på toa så jag passar på att plocka fram kläder & morronbestyren för älskade tonåring medans. tyckte dock att det tog lite tid så jag beslutade mig för att öpnna därren & min reaktion hade nog vare värd att filma kan jag lova då jag möttes av denna syn när jag öppnade toadörren!!

Älskade lillsessa skrattade gött, pekade på sitt nya konstverk & sa ”mamma, monte” (monster listade jag ut att det var) & jag kunde inte annat än att skratta med då jag blev jätterädd! det är ju helt omöjligt att bli annat än glad & impad över hennes påhitt & konstnärliga bus! monstret  sitter fortfarande kvar då jag inte har hjärta att tvätta bort det än =0) månna någon annan kanske få nytta av det & borsta tänderna noga höhö!

 

 

Kommentera

