Älskade tonårings födelsedagsöverraskning/Kapten Röd

 

Älskade tonåring fyller ju 15 år snart & vad passar inte bättre än en riktig helkväll i present av pinsamma morsan hehe! vi tog med oss två av hans nära vänner (mina x-tra ungdommar) gick & käkade go Pizza på Biteline & sen vidare till en otroligt grym spelning på Stadshuset! Kapten Röd har ju varit älskade tonårings favvo sen han började komma ut med sina låtar & jag har tack vare honom oxå fastnat för denna härliga musik!

det var tre mycket nöjda tonåringar & även jag som jag fick tillbringa en helkväll med & vi kom  hem med signerade tjöjjor & posters & fick en mycket trevlig pratstund med bandet (bider på ungdommarna med bandet finns på våra fb)! dom är lika grymt trevliga som dom är grymma på att spela & även om det blir en liten sömnig da i plugget så är det en nöjd son jag skjutsade i morse! då det var 18 år eller i sällskap av målsman som gällde så fick jag chansen att få ha lite sköj & umgås med dessa härliga ungdommar!  dom fick även uppleva lite ”krogliv” på nyktert vis som jag gjort under många år! på plats fanns även en del härliga polare till både mig & mina goa ungdommar & det blev otroligt varmt under spelningen så ger jag full pott i betyget på gårdagskvällen! på filmen ser ni oss digga till den bästa låten även om ljudet inte var det bästa stundtals med min kamera som behöver uppdateras!

 

Livsnjutning på tonårsvis!

 

 

 

Kommentera

