familjeporträttsreflektioner

 

älskade lillsessa ritade ett familjeproträtt häromveckan! från vänster: älskade tonåring, älskade lillsessa, älskade lillprins Åsså jag ❤ hela Lilla underbara speciella familjen Bus då vi är hel precis som det borde va!

jag fotar otroligt mycket bilder på vårat liv, det messta av det hamnar på väggen hemma eller på externa hårddisken för att bevaras. mina älskade goungar har fått stå ut med mitt fotande nu så många år att dom skulle kunna hantera vikken papparazi som hellst moohahaha!

Mitt nya mål är att få göra ett nytt familjeproträtt som var ett bra tag sen vi gjorde nu. då bara två av mina älskade goungar bor med mig på heltid & dygnet runt då den som borde inte längre hörs av & någon för den ena bara när det passar sig  & framtiden för en är oviss ännu så blir tillfällena inte så många att kunna göra detta. jag har dock börjat planera för det & hoppas jag får chansen snart för allt kan förändras rätt snart då någon gör allt för att se till att ett barn inte skall få ha sin mamma kvar även om hennes hjärta fortfarande slår.

så när älskade lillsessas teckningar pryder vårt hem då får jag ny energi att se till att den bild hon har av hur det skall va blir & jag kommer aldrig att ge upp den tanken, den kommer jag att ha fram tills den dagen jag dör. för allt kommer tillbaks till dom som bara illa gör & när man berövar ett barn sin familj för att man bara vill utöva sin makt då har man bara förstört för sig själv.  för hur mycket förälder man än är så spelar det i slutänden ingen roll när man skadar det käraste man har. för en vacker dag blir alla barn till vuxna liksom vi & då kommer sanningen fram.

för mig är det bilderna som betyder allt för dom är minnena vi har.  att jag sedan har tre otroligt vackra barn gör fotandet bara till ännu mera kärlek för mig. för den största lyckan för mig är mina tre älskade goungar med sina speciella förmågor & underbara personligheter, alla på olika vis. att få fortsätta göra allt jag kan för att ge dom det liv dom är värd & fånga allt det vi är på bild ibland varje dag. alla våra äventyr, stora som små! alla underbara skratt & bus & all vår vardag med.

för när älskade lillsessa gör sitt familjeporträtt & pekar ut var & en av oss med namn då vet jag i hjärtat att budskapet gått hem! det enda som är rätt är när vi får vara hel, när vi är tillsammans mina älskade goungar & jag.  det är därför vi kallas Lilla underbara speciella familjen Bus

 

 

Kommentera

