en väldigt speciell dag idag

 

efter nåra veckor med full fart & vardagliga ting så har den stora dagen kommit! tack & lov har jag oxå frisknat till ifrån att vara utan röst & hög feber & sådant som hör influensan till & som gav mina tre älskade goungar en lung helg förra helgen då vi alla var samlade! mina tre busfrön & jag har tur som lever med annorlunda kommunikation, för då rösten försvinner då får man göra det på annat sätt. många skratt blev det & reta morsan lite med 😉

då älskade lillsessas måste-vara-helg messt troligt inte verkar bli av denna helgen heller får hon i stället tack & lov vara med & fira sin storebror som fyller 15 år idag.  älskade lillprins har ju måste-vara-veckor & vi saknar honom varje dag han inte får vara hemma med oss , men det blir en väldigt bra helg trots det! denna speciella dag har vi väntat på & nu är den äntligen här, denna milstolpe i min stora prins liv!

pinsamma morsan väckte sin kära son med att sjunga, om det var poppis går att diskuttera moohahaha!  men när vi numera delar vår vardag heltid & dygnet runt så har stackarn nog vant sig vid sin pinsamma morsas upptåg! presenterna inslagna & tårtan snart klar så är det bara invänta kvällen så vi får fira älskade tonårings födelsedag! att ha barnkalas är ju inte längre att tänka på har jag hört men en tårta skall det f** i mig va! det blir favoriten som följt med sen han var liten & mammas egna, precis som det skall va & nu får vi en helg där vi firar älskade tonårings stora dag! !

min kära son är numera mycket längre än jag & jag vill inte ens tänka på hur fort det ändå gått fram tills denna dag! är så sjukt stolt över alla mina älskade barn & varje födelsedag känna som ännu ett framsteg & även denna dag! så efter en dag i plugget där det går så otroligt bra så hoppas jag att mina älskade tonåring skall ha en fantastisk födelsedag! för hur gamla dom än må bli mina älskade barn så kommer dom för alltid vara mina hjärtan & jag blir stotare för varje dag.

Att få vara mamma till dom underbaraste barnen är den största lyckan jag har. det finns inga mallar hur man skall va när man får barn, men jag vet att den resa vi gjort har gjort att vi är där vi är idag & även fast det varit en utmaning på aööa vis så har jag gjort allt jag nånsin kunnat & kommer fortsätta gö fär att ge mina älskade barn det liv dom är värd. för även om andra inte är det dom borde va & vi möter många trasiga själar på vägen som inte kan unna oss det vi har så vet ajg att vi är värda det vi har idag. även om vår lilla familj just nu inte är hel kommer vi för evigt att vara Lilla underbara speciella familjen bus. för när mina älskade goungar ler & vi är tillsammans då är allt som det skall va

 

så nu skall bakas tårta & njuta av ännu en fantastisk dag för i dag är nämligen en väldigt speciell dag!

 

 

 

Kommentera

