när sanningen måste fram

 

jag har hitills valt att låta min blogg vara lite luddig för att gränsen mellan att vara privat & offentlig är hårfin & då jag vet att det är ett gäng som inte gillar mig snokar här & nåra lämnar kommentarar för att provocera mig i tron om att dom tror att jag skall bli knäckt av det. jag tror inte på att måla ut nån offentligt eller att berätta för mycket om sig själv. men när gränsen är nådd & jag tröttnat på att målas ut & snackas om då väljer jag själv att tänja på den gränsen för att sanningen kommer alltid fram till slut.

en del stör sig & påstår att jag är så egenkär på bloggen & tror att jag är nåt eller ska verka som jag är bäst. detta ler jag åt då detta bara säger mer om dom än om mig & detta fortfarande är MIN blogg & mitt liv. då jag numera lever ett väldigt tillbakadraget liv med mina nära & kära & riktiga vänner så blir detta bara patetiskt då ingen har någon insyn i mitt liv & jag rensat ut alla dom som bara illa gör för att dom på nåt vis vill framstå som bättre människor. självklart kan jag skriva som jag gör, jag vet ju sanningen!

jag har nu blivit mer & mer personlig i min blogg & visar lite mer av mitt & barnens privatliv, anledningen? den är enkel! jag har kommit så till den punkten på grund av dom som gör mig, mina barn & mina familj illa. på grund av alla dom som passerat vårat liv & ställt till med en massa skada & sedan väljer att snacka skit, måla ut mig & hålla på som småbarn för att dölja sitt eget & lägga över sitt eget mående & sin bitterhet på mig.

jag har ALDRIG påstått att jag är en perfekt människa, aldrig sagt att jag är eller ser bättre än nån annan, aldrig gör fel & allt sånt där. men jag vet vem jag är, hur mitt liv ser ut & har sett ut & framförallt, vad sanningen är! har aldrig påstått att jag är en perfekt mamma heller, aldrig påstått att jag aldrig gör fel eller klantar mig men jag vet att jag är den bästa mamman jag kan vara! när sanningen kommer fram så är det u oftast det som retar folk för vi lever i en tid där man hatar när det går bra för andra eller andra är lyckliga. vore väl hemskt om det visar sig att andra kan göra nåt bra, eller hur?

jag gör också detta för mina barns skull, för samhället idag skyddar inte våra barn. mina barn förtjänar sanningen & min kamp om att dom skall få det liv dom förtjänar kommer att vara till den dag mitt hjärta slutar slå & även fast vissa försökt få det sluta slå tidigare så slår det mer än nånsin! för det är ju faktiskt så att om man väljer att förstöra för andra för att man skall dölja sitt eget så har man redan förlorat. väljer man att snoka & lägga sin dyrbara tid på andra som man påstår sig hata eller förakta har man redan förlorat.

så om man vill fortsätta kasta skit, anmäla mig eller hålla på som barnungar så varsågod, mig roar det bara & ger bara ännu mer bevis på vem som har rätt =0) för det som jag kommer att skriva om i bloggen & som jag skrivit hitills är sanningen & jag kommer aldrig skriva sådant jag inte kan bevis! för det är skillnaden mellan dom & mig, att sanningen är just sanningen & allt annat är bara bevis på hur dom som bara illa gör fungerar!

stör det dig att jag gått vidare? att jag står för att jag väljer at vara lycklig & inte vill ha människor i mitt liv som inte är bra för mig & mina älskade barn? stör det dig att jag mår bra? att jag vet vem jag är & lärt mig av det jag fått varit med om i livet? att jag inte engagerar mig i dom som inte är värt det & vänder mig inte om när jag vat att gå? stör det dig att jag vågar & att jag väljer att göra det jag kan av det jag har? stör det dig att det faktiskt är så att ju mer jag gör för att bli en bättre människa bara bevisar vem du egentligen är?

kom ihåg att det är mitt liv, min blogg, mina barn & min rättighet! om du väljer att göra bort dig genom att snoka i mitt & mina barns liv, sprida skit & måla ut mig/oss så är det bara du själv som får leva med det. tänka sig att jag måste betyda så mycket för dig att du väljer att ens tänka på mig/oss. att du egentligen bara gett din tid & din energi på någon som du påstår inte är värd det. du borde väl vara glad att jag är borta ur ditt liv & att du slipper min skit? eller var det kanske så att rädslan för sanningen är så stor att du måste göra allt för att dölja den?

jag håller mig inom lagen när jag väljer att skriva om sanningen så tänk på det om du inte gillar det. för även om jag inte är perfekt så gör jag allt det jag kan för att ge mig & mina älskade barn ett bra liv som följer det samhället bestämmer att det skall va! för en sak skall ni ha klart för er, Ängeln kommer att fortsätta göra allt i sin makt för att skydda sina älskade barn & lära av livet för om du lever ditt liv perfekt så borde du va gud eller nåt.

det här är bloggen om Lilla underbara speciella familjen bus, om du är här av rätt skäl så välkommer hit, om inte så tänk på att allt du gör mot andra bara berättar om vem du själv egentligen är!

 

 

4 thoughts on “när sanningen måste fram

  1. hallå gogumma stå på dig du är en kanon tjej och värdefull glöm aldrig det bamsekram .tyvärr finns det dom som är värre än hundskit under skorna men vi får försöka torka av det innan vi går in MVH stefan du vet

Kommentera

