trevlig helg

 

bloggen får komma lite på efterslänten just nu då jag har fullt upp med älskade goungar hemma på heltid, måste-listor, möten, framtidsförändringar & ja ni vet listan är lång på vad som ingår i en vardag & helg! min fundering över att försöka baxa in julgranseländet i förrådet utan att ta bort julpyntet kvarstår & just nu lutar det messt åt fönstervägen genom att snubbla på mattan som inte finns höhöhö!

bilden är lite livsnjutning som hanns med i julhelgen & jag är så otroligt lycklig att vintern börjar visa sig igen för jag kan inte leva utan vinterfiske. skoter, längdskidor & öppen eld i vintersol. måste uppdatera fiskeutrustningen för mig & älskade lillsessa & preppa för resten av årets friluftsliv med mina älskade goungar, för det är där vi är som bäst!

jag & mina älskade tre goungar gör helg nu & håller tummarna för bra väder. det händer massor varje dag & jag lovar jag skall jag bjuda på en del sen när jag har tid att uppdatera här. visserligen tar det ca 10-20 minuter för mig att göra ett blogginlägg men prioriterar verkligheten nu för tiden 😉 trodde ni aldrig va moohahaha!

jag har fått ny energi, troligen av att vissa  loosers som inte lyckas knäcka mig, mina älskade barn hur mycket dom än försökt! det goda segrar alltid över det onda som jag brukar skriva! nu får dom roa sig med annat för är är allt som det skall & vi får ha ännu en underbar dag.

låten jag lämnar har blivit en favorit som fick en ny innerbörd med denna version, hur förklarar jag en annan gång!

pööss & hej från mig =0) & ha en fin helg önskar Lilla underbara speciella familjen Bus

 

Kommentera

