magiska ögonblick

för första gången kan jag stå för att slutet/året på 20011/2012 blev perfekt. jag & älskade tonåring hade en mysig julafton med mina älskade föräldrar & julklapparna gick hem hos alla & mellandagarna blev otroligt mysiga med bla filmkvällar  taco-mys & bara njuta av härliga dar innan älskade småttisar kom hem

nyårsafton blev lika mysig den med taco-mys med mina älskade föräldrar & lite nyårsfyrverkerier på olika vis för oss alla. när jag sedan parkerat brumbrum för sista gången på året så smög jag & mitt sällskap undan för en liten stund & skålade in det nya året med ett glas bubbel innan vi firade en extra julafton med alla tre älskade goungar på nyårsdan & vi fick ha en mysig extra julafton & vi lyckades få tomten att rycka ut en extra gång då mina småtroll inte verkar ha fått träffa tomten på julafton.

att få starta året med ett mysigt jullov med massa god mat, mysiga små äventyr &  bara få vara hela underbara speciella familjen bus gav en otroligt bra start på detta året & när mitt sällskap sedan åkte hem för ett tag & jag & mina tre älskade goungar återgick till vardagen då kunde jag bara summera allt med ett ord, magiskt! 

Kommentera

