en Ängels egoterapi

 

En livsresa tar aldrig slut även om livet en dag gör det. det är bara vi själva som väljer vad vi tror på eller vad vi inte tror på för det är tron som egentligen berättar för dig vilka drömmar du har. jag vet vilken tro jag har för den har visat sig för mig. för mig är det inte svårt men att leva livet är svårt även om mina vingar alltid ger mig den kraft som jag ibland gömmer för att inte den som är värd att se dom skall upptäcka vem jag egentligen är.

för när du väljer att lägga ditt mående på att försöka knäcka mig eller stör min väg så är det egentligen bara ditt inre som berättar för dig vilken sorts människa du är. för inga slag eller hot eller försök till att förstöra mig & min tillvaro bland människor skrämmer mig mer. när du valde att fortsätta följa det sjuka i dig för att du inte kan sluta skada mig så glömde du att jag egentligen äger dig för du äger bara dina egna tankar & handlingar & när du väljer att lägga dom på mig så äger jag dig.

kanske är du en, kanske är du ett hav av dom som passerat min väg, för mig är det inget som stör för jag valde min egoterapi. om det är det du inte klarar av att jag vänder om & går & aldrig mer korsar din väg så har du bara förlorat din egen kamp om din lycka. för du har inte förstått att du egentligen vet nåt om mig för jag var den du ville jag skulle va , inte den jag egentligen var. din ondska krävde vad jag skulle va för dig & det sjuka i dig visade hur jag måste va för att få va din kärlek eller vän.

om du tar illa vid av min egoterapi så har du svaret på att du är en av dem jag skriver om här för om du tänker efter så är det väl därför du är här? för att läsa om jag kanske gör som du & lägger min bitterhet & mina känslor på att försöka krossa dig. men varför har jag då mina vingar kvar & varför är jag lycklig nu, varför blir du inte mer än ett verktyg i min egoterapi? när du funnit svaren på det jag frågar dig då har du kanske en chans att bli den du borde va, men om du ändå vill krossa mig med dina ord, slag & sånt som fega människor gör, så kom då ihåg att i så fall så äger jag fortfarande dig.

för hur du än försöker måla ut bilden av mig & min livsroll som egentligen inte du förstår, så kommer du aldrig kunna svara på det jag nu frågar här. om jag är en sådan dålig mor som du vill att alla skall tro, hur kommer det sig då att mina barn är hos mig mer än dom borde om det du säger om mig vore sanningen för fler än dig? om jag är en sådan dålig vän som du anser att jag var hur kommer det sig då att jag fortfarande är någons vän & du kallar mig för före-detta vän? om jag var en sån värdelös pertner till dig varför fortsätter du då att försöka skada eller se ner på mig, för om du ångrar att du älskade mig varför kan du då läsa här & fortsätta känna en massa om mig.

söker du förlåtelse av mig? den här ängeln tror inte på förlåtelse för det är något som människor kräver för att dom är lärda att göra det. jag tror på annat som är bättre än det, jag tror på att förlåta mig själv. när jag gjorde det då förstod jag att även om du skulle vilja ha förlåtelse av mig så tar det inte bort det sjuka i dig. kanske får det dig att få ett lugn hos dig, för att du slipper plågas av inikten du inte når. jag behöver inte förlåta för änglar har inte den tron. för jag valde att vända blad i min livsbok & släppte taget om det du gjort.

för jag valde att få lyckan & sinnesfriden på ett helt annat sätt. för människor gör det som dom är lärda, att söka efter det i allt förutom i sig själv. för det är bara du som kan ge dig din egen inre frid även om du väljer att tro på himmel eller jord. för det finns ingen som vet svaret å vad som sker när vi avslutar våra liv, men vi själva kan ge oss svaren på det så länge som våra hjärtan vill slå. du får inte din sinnesfrid genom att försöka krossa min, för du har inga vingar & du kommer aldrig nånsin kunna kalla mig för din.

jag har inget behov att måla ut det jag varit med om eller dom tragiska åren jag fått uppleva i mitt liv då jag lät människor skada mig mer än på mitt egna sätt som jag gör här, utan att måla ut med namn eller mer än det som krävs för att skydda det käraste jag har. jag glömde mina vingar men aldrig att använda dom för att skydda mina älskade barn. jag har inget behov att längre berätta om det som var för jag valde att i stället förvandlas till den människa jag egentligen alltid var. men tänk på att allt det som du gör mot mig & mina älskade barn för alltid är sanning & jag kommer att berätta den en dag för mina älskade barn. för även om jag glömt eller inte längre plockar fram minnen av det som var så finns det sådant man inte gör mot ett barn.

om jag vore den du påstår att jag är skulle inte jag vara den som nu är den enda tryggheten för mina älskade barn &dom är så mycket tid med mig. om jag varit den som slog spottade & bedrog så skulle inte jag kunna bevisa din mörka smutsiga hemlighet. för det är skillnaden på dig & mig, jag behöver inte dölja något genom att försöka skada dig. för det är ju faktiskt så att om du påstår att jag gör det ändå så är det bara  sanningen om dig själv som svider, den som insikten är vän med som du inte får.

för jag känner inget för dig. jag har inget hat eller behov av bitterhet. jag har det enda jag behöver, en mors beskyddande själ som ger mig styrkan att aldrig mer låta det som passerat få komma förbi igen. när du levt ditt liv kommer du att förstå varför du blev inget för mig. för mig är du bara en del av det liv som formade mig. nu när jag är en helt annan än den du krävde av mig så är du bara återigen verktyget för min egoterapi som för alltid kommer att hjälpa mig. för utan den skulle jag aldrig blivit av med sånna som dig.

när jag ler åt ännu en dag & älskar mitt liv ännu lite mer, då är det mina vingar som jag bär som matar min egoterapi. för jag valde att äntligen leva för min egen skull för att det andra det kommer livet att berätta för dig. för mina drömmar handlar inte längre om dig, för jag har inget som jag behöver ångra förutom att jag lät dig drabba mig. så nu när jag fortsätter ge mina älskade barn det liv do är värd så kommer sanningen att jaga dig tills den dagen du dör ty endast änglar står för evighet.

den dagen du tackar mig för allt jag gjorde för dig, då kommer du att kunna förstå att genom att skada en ängel så får man bara svaren om dig. för sången som är min som du kan höra här den berättar bara för dig vad du hade men som nu för evigt kommer att förfölja dig. för om du besöker en ängel igen så har du ändå bara erkänt att sången egentligen är det du saknar av mig. för annars skulle jag inte existera för dig & texten här inte läsas av dig.

 

 

Kommentera

