Egoterapimusik

 

min spotifylista är full av det som jag lyssnar på, var i början tveksam till denna tjänst men att kunna lyssna när man känner för det, ha en spellista klar & kunna ha den i mobilen avgjorde saken. många av mina texter har en låt med eller bygger på musik som betyder nåt för mig. jag fastnar för låtar, texter & stora röster. för blandningen är salig & jag bjuder på detta för att det är en del av det ni läser om här.

naturligtvis förändras listan, den fylls på eftersom & tas bort en del, dom som inte finns på denna listan hittar jag naturligtvis på youtube & hamnar oftast här på bloggen! summan av detta är att musik är så mycket mer än bara musik, det är känslor minnen & egoterapi

vad min spellista heter? Ängelns egoterapi-musik såklart =0)

 

Kapten Röd – 1.000.000 Nollor
Michael Learns To Rock – 25 Minutes
Michael Learns To Rock – 25 Minutes
Leona Lewis – A Moment Like This
Lene Marlin – A Place Nearby
Lene Marlin – A Place Nearby
Lene Marlin – A Place Nearby
Mange Myt – A.D.H.D (Alla dårar har drömmar)
Sara Löfgren – Aldrig
Shirley Clamp – Aldrig
Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You
Barbados – Alla dina kyssar
Sarah McLachlan – Angel
Leona Lewis – Angel
Brolle Jr – Angel
Jon Secada – Angel
Broken Door – Angel – Guitar Version
Richard Marx – Angel’s Lullaby
Michael Learns To Rock – Animals
Brolle – Anything She Wants
Amanda Marshall – Believe In You
Leona Lewis – Better In Time – Single Mix
Leona Lewis – Better In Time – Single Mix
The Baseballs – Bleeding Love
Leona Lewis – Bleeding Love
Wahlströms – Blå, blå ögon
Summer Island Club DJs – Break Your Heart (Made Famous by Taio Cruz)
Shayne Ward – Breathless
Arash – Broken Angel
Mojje – Chans På Dig
30 Seconds To Mars – Closer To The Edge
Kardinal Offishall – Dangerous
T.I. – Dead And Gone [feat. Justin Timberlake] – Explicit Album Version
Jimmy Jansson – Det enda jag vill
Molly Sandén – Det finaste någon kan få
Brolle – Det Är Hon
Sonja Aldén – Det är inte regn som faller
Enrique Iglesias – Do You Know? (The Ping Pong Song)
Sarah Dawn Finer – Does She Know You
Melissa Horn – Dom som bländats av ljuset
Jay Sean – Down
Sonja Aldén – Du får inte
Linda Bengtzing – E det fel på mej
Sanna Nielsen – Empty Room – Acoustic Version
Zlips – En Dag Vill Någon Ha Mig Som Jag Är
Niclas Wahlgren – En droppe regn
Linn – En sång från hjärtat
Brolle – En Sång För Dom (Acoustic Version)
Ulrik – En vanlig dag
Rasmus Seebach – Engel
Martin Stenmarck – Everybody’s Changing
Britney Spears – Everytime
P!nk – F**kin’ Perfect – Explicit Version
Brolle Jr – Fallen Angel
Josh Groban – February Song
Zlips – Fields of gold
Thåström – Flicka med guld
Jimmy Jansson – Flickan från det blå
Timbuktu – Flickan och kråkan
Sara Löfgren – Flickan ovanpå
Leona Lewis – Footprints In The Sand – Single Mix
Sarah Dawn Finer – For A Friend
Leona Lewis – Forgive Me
Molly Sandén – Fånga en sommar
Sara Löfgren – För alltid
Niclas Wahlgren – För Din Skull
Molly Sandén – Gabriellas sång
Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
Martin Stenmarck – Good Morning Beautiful
Svänzons – Guardian Angel
Molly Sandén – Hallelujah
Emil Sigfridsson – Halvvägs till himlen
Takida – Haven Stay
Richard Marx – Hazard
Sanna Nielsen – Heart Of Me
The Pinks – Helena och jag
Broken Door – Hey You – Acoustic Version
Dimitri Keiski – High
HOFFMAESTRO – Highway man
The Baseballs – Hot’n Cold
Cutting Crew – (I Just) Died In Your Arms
Pitbull – I Know You Want Me (Calle Ocho)
Mariah Carey – I Want To Know What Love Is
American Country Hits – I Won’t Let Go (As Made Famous By Rascal Flatts)
Amanda Marshall – I’ll Be Okay
Adam Lambert – If I Had You
Shayne Ward – If That’s OK With You – Single Mix
Broken Door – In The Shadow [Sunday Morning] – Single Version
Per Gessle – Inte Tillsammans, Inte Isär
The Goo Goo Dolls – Iris
Barbados – Jag måste nå min ängel
Emil Sigfridsson – Jag ser ett regn
Ison & Fille – Jag Skrattar Idag
Sonja Aldén – Jag vet att du kan höra mig
Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar
Lady Antebellum – Just A Kiss
Jon Secada – Just Another Day
Keri Hilson – Knock You Down
Gyllene Tider – Kom Intill Mej
Svänzons – Kärleken Förändrar Allt
Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan
Wham! – Last Christmas – Single Version
New World Orchestra – Last Of The Mohicans
Linkin Park – Leave Out All The Rest
Amanda Marshall – Let It Rain
Brolle Jr – Let It Rain
Beyoncé – Listen – from the motion picture Dreamgirls
Madonna – Live To Tell
Shakira – Loca (Featuring Dizzee Rascal) – JS Mix (English Version)
Dimitri Keiski – Lonesome Wonderer
Dead by April – Losing You
David Guetta – Love is gone (Fred Riester & Joachim Garraud Remix;Radio Edit)
Eminem – Love The Way You Lie
Sonja Aldén – Lyckan kommer lyckan går
Mohicans – Main Title from ”The Last Of the Mohicans”
Keith Urban – Making Memories Of Us
Swingfly – Me And My Drum (feat. Christoffer Hiding)
Lars Winnerbäck – Min Älskling Har Ett Hjärta Av Snö
Wahlströms – Min ängel
Gmx – Min Ängel (Extra Track)
Molly Sandén – Mitt liv är mitt
Tribute Mega Stars – Mr. Saxobeat
Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You
Rasmus Seebach – Natteravn
Lady Antebellum – Need You Now
Takida – Never Alone Always Alone
Richard Marx – Now And Forever
Ken Ring – Nu måste vi dra
Sara Löfgren – När ingen vet
Per Gessle – Om Du Bara Vill
Nelly – Om du var här
Per Gessle – Om Jag En Dag
Jennifer Lopez – On The Floor
Enya – Only Time – Original Version
BWO – Open Door (Ballad Version)
Apollo Drive – Papercut
Nickelback – Photograph
Eros Ramazzotti – Più Bella Cosa
Pitbull – Rain Over Me Featuring Marc Anthony
P!nk – Raise Your Glass – Explicit Version
Takida – Reason To Cry
Shirley Clamp – Regn hos mig
Timbuktu – Resten av ditt liv
Enigma – Return To Innocence
Richard Marx – Right Here Waiting
Flo Rida – Right Round – feat. Ke$ha
Fronda – Rullar Fram
Darin – Runaway
Medina – Sagoland
Kapten Röd – Saknade Vänner
Brolle – Same Shade Of Blue
Molly Sandén – Samma himmel
Nelly Furtado – Say It Right
Off The Record – Set Fire To The Rain (made famous Adele)
Patrick Swayze Featuring Wendy Fraser – She’s Like The Wind
Eros Ramazzotti – Si Bastasen Un Par De Canciones (Se Bastasse Una Canzone)
Takida – Silence Calls (You And I)
Sonja Aldén – Skratt genom tårar
Molly Sandén – Skör som glas
Sherlock Brothers – Sleeping Silence
Laleh – Some Die Young
Keith Urban – Somebody Like You (Album Version)
Brolle – Someday
Adele – Someone Like You
Sarah Dawn Finer – Standing Strong
Edward Maya – Stereo Love Featuring Vika Jigulina – Original
Sarah Dawn Finer – Stockholm By Morning
Sarah Dawn Finer – Stupid
Molly Sandén – Så vill stjärnorna
Molly Sandén – Säg att det är regn
Agnetha Fältskog – Tack För En Underbar Vanlig Dag
BWO – The Bells Of Freedom
Manuel Fervenza – The Lucky one
Josh Groban – The Prayer – With Charlotte Church Album Version
Takida – The Things We Owe
Meryl Streep – The Winner Takes It All
Ke$ha – TiK ToK
Emil Sigfridsson – Tillbaka till igår
Brolle – Tillsammans
Josh Groban – To Where You Are
Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) – Radio Edit
Sonja Aldén – Två dagar på en öde strand
The Baseballs – Umbrella
Sonja Aldén – Under mitt tak
Kent – Utan dina andetag
Brolle – Vaken Igen
Gyllene Tider – Varje Gång Det Regnar
Mojje – Vart Ligger Landet Där Man Böjer Bananerna
Darin – Viva La Vida
Shakira – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song) featuring Freshlyground
Takida – Was It I?
Chris Medina – What Are Words
Linni Barresjö – What Are Words
Rascal Flatts – What Hurts The Most (Hot Mix)
Dani Shay – What the Hell (Edit)
Moa Lignell – When I Held Ya
Brad Paisley – Whiskey Lullaby (Featuring Alison Krauss)
Rascal Flatts – Words I Couldn’t Say
Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Josh Groban – You Are Loved – Don’t Give Up Album Version
Takida – You Learn
Darin – You’re Out Of My Life
Sara Löfgren – Åt Helvete För Sent
E.M.D. – Ängel
Laleh – Ängeln i rummet
Brolle – Är Det Mig Du Gråter För
Shirley Clamp – Ärliga blå


One thought on “Egoterapimusik

  1. Honestly it is challenging to locate a worthy blog worth commenting on nowadays, the internet is genuinely too flooded. Love this post, love your blog. Just thought i would let you know!

Kommentera

