kalas nr 2

förra helgen hade vi kalas nr två för min älskade lillsessa. nu var det La familia & nåra fina vänner & mina tre älskade goungar. var så underbart att ha alla samlade då det inte sker så ofta numera & allt var precis som det skulle va. älskade lillprins & älskade lillsessa hjälptes åt att göra min traditionellla tårta som vi alltid har & älskade lillsessa var lika lycklig denna gång & denna dag var ju faktiskt hennes riktiga födelsedag.

vi hade en mysig helg trots att yttre påverkan störde vår trygghet & i slutet av mars är det älskade lillprins tur att fylla år. jag hoppas han får vara här nåt så vi kan fira honom. det är ju sportlov sen i fredas & enligt det juridiska är detta lov mitt förutom för älskade tonåring som är hemma ändå. men i stället för att samla in mina tre älskade goungar fick jag till slut svar av den-som-har-bestämmer att det jag redan förstått, att älskade lillprins skall tillbringa sitt sportlov i fjällen så nu saknar vi honom & längtar tills nästa gång som vi får ses. att köpa present till min lillkille är dock inte det lättaste då han har allt du kan tänka dig så jag får klura lite.

tänka sig vad tiden går fort, jag väljer att ”glömma” bort lite vad mina älskade barn fyller så slipper jag inse hur gammal jag själv faktiskt är =0) men kalas är ett måste & vi gör det på vårat eget lilla vis för inget är mer underbart än att få skämma bort sina älskade goungar när dom fyller år. kalas är ett måste för Lilla underbara speciella familjen bus

Kommentera

