små inblickar på olika vis

 

varit nån vecka sen jag senast gav er inblick hos oss i Lilla underbara speciella familjen bus. häromsistens så var jag & älskade lillsessa tillsammans med mina älskade föräldrar & åkte vessla upp på berget där vi fikade i solen. blivit en liten tradition varje år & älskade lillsessa älskar att åka vesslan den långa slingriga & bitvis branta vägen upp på berget.

 

 

älskade tonåring älskade lillsessa & jag hade ett bra sportlov trots att vädret inte var det bästa & vi fick lov att blanda vardag med lite ledighet. dock hann vi med lite äta-pizza-ute & att få lite quality-time tillsammans & stundtals har jag haft ett helt gäng med övernattande goa tonåringar. alltid lika mysigt.

 

 

blev även lite melodifestival-final.-mys med goa vänner fast älskade tonåring hellre var med polarna & älskade lillsessa försökte överrösta finalen med att popppa disney-låtar & vad gjorde det när ändå fel låt vann om man frågar mig 😉

 

 

ja, det hinns med en del mellan måsten, vardag & allt som hör livet till för en liten familj & allt bjuder jag ju inte på här 😉 men trots väder, sjuklings-dar & annat som stört så har vi äntligen börjat gå mot soligare dar & nu är bara aprilvädret som skall dra förbi så kommer vi att få helt nya små inblickar att bjuda på!

 

 

Kommentera

