älskade lillprins 11 år!!

 

älskade lillprins har fyllt år & vi hade kalas som sig bör förra helgen då hela Lilla underbara speciella familjen bus var samlad & laf amilia & vännerna kom & firade. min lillprins var nöjd med allt & även presenterna fastän han redan har allt man kan få från där-han-måste-va & fick en ipad 2 i present till sin redan fyllda samling, så det var mysigt att se min lillprins glad över det vi klurat ut & slagit in på vårt eget vis.

tårtan var vår traditionella & även om kalaset blev lite oplanerat då jag inte visste om älskade lillprins fick komma så blev det bra & nu är han snart stor han med min älskade lillprins & jag undrar var åren tar vägen egentligen. snart är jag kortast med.

 

 

tack för ett mysigt kalas min älskade lillprins å grattis ännu en gång till ännu en födelsedag

 

Kommentera

