påsklovsäventyr

tonåringar uppskattar oxå att få påskägg =0) 

 

älskade småttisar hade sin påsk & sitt påsklov där-dom-måste-va enligt dom så passade jag på att njuta av påsken & lovet tillsammans m käresta & älskade tonåring på olika vis. då jag inte visste förrän sista stund hur det skulle bli för älskade lillsessa så vart det som alltid lite röriga dagar men det finns en tjusning med att inte kunna planera tid för oss alla vare sig vi skall vara tillsammans eller på olika håll & numera är det vår vardag som inte stör

det gjorde dock ont i mamma-hjärtat då den av älskade goungar som måste-bo-där inte kunde få komma då den önskan kom samma dag mitt i lovet, då jag redan lovat bort mig på måste-vis, en dom finns att följa & dom två nätter som önskades inte gick att lösa av olika anledningar. men jag kan inte klona mig eller vända upp & ner på allt & alla även om jag önskar jag kunde det för alla mina älskade goungar.

mellan alla måsten & annat hann jag till slut med att packa in älskade tonåringar med tre vänner & dra på äventyr nåra dar. att få umgås med mina goa tonåringar var behövligt & få lite qualitime med älskade tonåring fast han bor heltid med mig kändes så himla bra.

 

ja vad säger man om den här packningen då =0) 

den nya tonårsdieten ? så år det när man ber dom välja bland gotta-hyllorna 😉

lite lägerkänsla över den här bäddningen, tur man fick egen sovplats =0) 

tonåringar sover inte, dom spelar kort  & ser på film =0)

tonåringar myser & jag är eldvakt =0) 

i norrland kan det va en ren som går förbi en solig dag =0)

kortspel utomhus =0)

efter underbara dar med älskade tonåringar for vi hemmåt igen & det blev en fin påsk & ett bra lov trots aprilväder. tur för mig att dom har bra musiksmak för musik fick jag höra så det både räcker & blir över =0)  Lycka på mamma-vis.

 

 

 

Kommentera

