♥ ÄLSKADE LILLPRINS ♥

Älskade lillprins, även om du sen en tid tillbaks inte längre får komma hem för den som bestämmer så är jag ändå lika sjukt stolt över dig som jag alltid varit. även om vi alla här hemma längtar efter dig & saknar dig så är vår kärlek lika stor. du börjar också bli stor nu & även om din skolavslutning i 4e klass inte blev för du är utomlands så är jag så glad att du klarat ännu ett skolår.

jag lyckades till slut få till en dag i skolan med dig & det var en underbar dag. det lever jag på nu då jag längtar efter dig, hur roligt du tyckte det var & ditt leende när du spelade fotboll i mina arbetsskor & jag i dina skor. jag fick skämma bort dig lite genom att städa din skolbänk & se hur duktig du blivit att räkna & sjunga trots dina hinder. för även om jag besökt dig på skolan förr fastän tiden varit knapp så är det just den här dagen är nu för mig speciell.

jag önskar jag kunde släppa allt för att ta vara på varje skund jag kunde få chansen att få träffa dig men jag bestämmer inte längre & måste räcka till till alla mina älskade barn & det liv jag också har. när jag inte styr över när & var så spelar min önskan inte längre roll. jag kan inte ändra på det som andra bestämt eller rasera dom hinder som inte jag byggt upp, jag kan inte skydda alla hur gärna jag än vill men jag fprtsätter att göra allt jag nånsin kan för att få dig örstå hur mycket jag älskar & längtar efter dig.

att inte längre få vara förälder på det sätt det borde va till dig är en sorg jag bär men jag älskar dig lika mycket nu som alltid & jag vet att en dag blir du vuxen & sanningen segrar alltid. för även om du får allt du vill ha & mer därtill, även om du får se världen mer än många andra så finns jag alltid här. jag är för alltid din mamma, som jag alltid varit. som jag var då då ni alla bara var med mig. även om du har världens bästa farmor & farfar som jag är så glad att du har så älskar mormor & morfar dig också lika mycket nu

för det är tomt här hemma utan dina skratt & dina påhitt, jag längtar tills vi får ses även om vi nu inte vi får & kan. du är en go kille i en värld av maktgiriga där en liten prins med speciella förmågor växer & blir stor. du är värd så otroligt mycket & jag har gjort allt jag nånsin kan för att vara den förälder du förtjänar & ge dig det liv du förtjänar. men makten är inte längre min, inte ens en ängel kan övervinna sådant som människor ställer till.

du är världens finaste son, tvivla aldrig på det. du har ett hjärta av guld & en charm som få.  du är för alltid en del av Lilla underbara familjen bus hur det än blir. för du är lika mycket värd som dina syskon & vi som är här tillsammans alltid älskar dig lika mycket fast du inte är här. så sträck på dig min älskade lillprins, för du är bra som du är. dina utmaningar i livet    är din styrka även om du inte själv får veta av dom eller blir sedd för den du är & dom behov du har.

du har inte gjort nåt fel, du har aldrig varit mindre värd. det är inte ditt fel att världen ser ut som den göreller vad människor gör. det är inte ditt fel att du blev till en bricka i någon annas maktspel. du är underbar precis som du är. vad som än sker & hur länge innan vi får ses så är mitt hjärta hos dig, för jag älskar dig min fina son, tvivla aldrig på det. alla våra minnen lever kvar & jag vet att en dag kommer vi att få samla dom med nya minnen.

ge inte upp på att allt blir som det ska en dag, för det gör inte jag. för inget är så starkt som en mammas kärlek till sitt barn, även om vi bara kan nå varann genom teknik idag så betyder orden lika mycket ändå. hur mycket jag än vill krama om dig nu så lever hoppet kvar. för du är speciell & bra min älskade lillprins & framtiden är kvar. nåmnstans i den kommer allt att en dag gå tillbaks till det som var, då du var en del av vår dag.

Älskade lillprins med vingar av mod

du går genom livet med speciella förmågor som få kan förstå

du är längtan för oss här

en dag segrarsanningen & du får allt som du är värd

4 thoughts on “♥ ÄLSKADE LILLPRINS ♥

Kommentera

