♥ ÄLSKADE LILLSESSA ♥

Jag & älskade lillsessa hade en jättemysig avslutningsmorgon tillsammans med klasskompisarna i Autistklassen & dom andra på särskolan. vi fick sol & det obligatoriska uppträdandet gick lika galant som alltid! det är så underbart att dom får ha samma varje år för det blir tryggt & massor av glädje när sommaren får börja med applåder & glass & musik. hon blev mycket nöjd med sina presenter & lika lycklig som alltid när det kalasas!

älskade lillsessa har gjort otroliga framsteg & nu när hon går ut 3e klass fast på annorlunda vis så är jag lika sjukt stolt som varje år. hennes höga begåvningsnivå som är vanlig hos Autistiska har gett både mig & skolan utmaningar i att hinna med hennes inlärning kombinerat med dom ”svårigheter” hon har som gör att det kan krocka. för även om hon valt att vara i våran värld, att prata & lära sig som alla andra skolbarn så betyder inte det att hon helt plötsligt är ”frisk” som vissa vill påstå.

det har bara gett henne större & bättre möjligheter att kunna få det liv hon är värd, precis som alla andra. att kunna komunicera med omvärlden & att kunna få bli så självständig som går när man är en autistisk liten prinsessa. allt det där skriver jag om i min blogg & kommer att skriva mer om, men just nu vill jag bara visa hur stolt jag är över min älskade lillsessa.

när vi pustade ut & innan jag skulle vidare till nästa anhalt innan vi gjorde kväll så ritade min älskade gounge ett självporträtt på mig & henne. den skall ramas in såklart. jag samlar på allt hon skapar & om jag skulle lägga ut allt här som är så sjukt bra så skulle jag inte få göra annat. jag måste försöka få mig tid till att sortera & på olika sätt arkivera allt .

nu skall älskade lillsessa har sommarlov & jag skall få njuta av ännu en sommar med en dotter som gör mig stolt över att få vara mamma.

Älskade Lilla prinsessa med vingar av magi

du går genom livet med en gåva som ingen kan förstå men alla försöker nå

den ger dig allt det som andra söker i livet 

för nu när du är i våran värld är det vi som skall tacka dig för att vi får vara en del i din

Kommentera

