vi önskar trevlig sommar

 

Dagen till ära då jag & älskade lisessa & älskade tonåring (älskade lillprins utomlands) tog sommarlov genom skolavslutning & fika hemma för nåra vänner & mina älskade föräldrar, så hade jag t o m ansträngt mig genom att kamma till en någorlunda frisyr & grävt fram en klänning & favvo-jackan ur garderoben.

klurar på att bättra mig med det där att kamma till mig & ha finkläder men just nu mellan alla måsten, möte, jobb & underbara dar m älskade goungar så väljer jag att vara som jag trivs bäst just nu, med norrlandslooken. jag har ju alltid varit noga med att vi i Lilla underbara speciella familjen bus alltid skall leva i filosofin att vi är finast som vi är. det räcker med att ha en bra frisyr vi trivs i, rena kläder som är vi & vi är hela, rena & glada. smink & nagellack & en massa konstgjorda bestyr är säkert fint men jag vill inte att mina goungar skall vara i det & inte jag själv heller som helst undviker det.

jag & älskade lillsessa & älskade tonåring gjorde sommartårta & dukade upp lite fika. presenter såklart, varför får ni läsa om senare. vi blev en liten skara som hade en trevlig eftermiddag & vi kunde njuta av att detta läsåret är över.

det blir svårare för varje år, måste va nåt med att barnen blir äldre & jag själv ignorerar att jag oxå blir det. nu hoppas vi på en fin sommar & lite tid tillsammans så vi kan få bada & vara ute så mycket som möjligt, att vi får fiska & vara med våra nära & kära mellan alla måsten osv som tillhör även sommaren. efter många turer av förskylningar vilken en vi kurerat sen förra veckan så hoppas vi på att kunna få en försklningsfri sommar. för inget slår svensk sommar & mina älskade goungar är värda att få underbara sommarveckor nu innan hösten kommer & allt börjar om i skolans karusell

ha en trevlig sommar & glöm inte att ta vara på all livsnjutning som finns i den svenska sommaren för den är både gratis & underbar.

 

 

Kommentera

