affischering på älskade lillsessas vis

 

 

älskade lillsessa vill inte ha dom affischer jag förslår  utan hon vill göra egna & sätta dom på sitt sätt. vad kan man annat att säga att gotrollet är grym på både inredning & det hon kan allra bäst, skapa. inte har hon ärvt det av mig i alla fall😉 å inte nån annan heller för den delen. ingen kommer i närheten!

bloggen är fylld av det hon tar sig för & min autistiska älskade lillsessa slutar aldrig att förvåna mig. jag är väldigt mån om att hon får utrymme att skapa & den stora utmaningen blir att få henne att vilja spara dom där sen så jag kan lägga dom till den enorma samlingen. önskar jag fick ärva lite konstnärsådra av henne =0)

 

 

 

 

Kommentera

