löpningsreflektion

 

 

Äntligen kom den där energikicken jag väntat på. drog på mig dojjorna & mp3n & gjorde det jag saknat så sjukt mycket länge nu medans älskade lillsessa roar sig en stund med sin personal & älskade tonåring gör det tonåringar oftast gör på morgonen.  regnet håller sig borta &  jag njuter av att det är nästan folktomt där jag är.

att få känna hur all kraft kommer genom kroppen & ner i fötterna när jag testar att löpa en del under promenaden tillsammans med musiken som ger mig min egoterapi-kick. det kändes som att kroppen bara vrålade ut allt socker & snus-sug, all lathet & allt som dom som bara illa gör har gjort som jag nu sätter stopp för för gott. att få den kicken var precis vad jag behövde för att starta helgen med.

att löpa uppför den branta backen en bit gav mig ett nytänk & jag känner att passionen för träningen kommer tillbaks. att ha musik på högsta volym, dom låtar jag älskar som messt gör att min egoterapi höjs till en helt annan nivå & jag känner nåt som sovit länge nu, frihet!  för den är min även om ondskan jagar mig. jag ville bevara den stunden för evigt men jag orkade inte löpa länge nog. det är en process det med men jag vet att jag är nära nu.

nära att kunna lägga träningen på rätt nivå. allt kommer att förändras nu & när hösten är här blir stora förändringar det som kommer skapa rum för det som är även för mig. för allt går att kombinera nu när jag valt en helt ny väg & livet inte längre styrs av andras maktbegär. för jag & älskade goungar är värd allt men kampen kommer aldrig att ta slut så besluten som jag kan göra dom gör jag hela tiden nu.

jag väljer att inte lägga ut min historia här som ni vet men o jag kunde beskriva känslan jag fick idag när mina fötter satte fart då skulle ni förstå att min historia är mer än det ni kan läsa här. finns inget som jag ängrar nu för jag har nått ända hit & nu när det kommer att bli en kamp som är värre än det som var så är jag beredd på ett helt annat vis.

för energin som nu har hittat tillbaks är den jag gömt för att plocka fram till just idag då den behövs för att skydda mig & mina älskade barn. för att fortsätta på den framgångsväg som vi fått även om vi drabbats av ett oerhört bakslag i att älskade lillprins inte får vara med oss. andras beslut kan inge3n ändra på & det är inte mitt jobb att sopa undan efter andras skit. var & en får stå för sina beslut, så även jag.

jag kommer för evigt älska livet lika mycket som idag för jag vet att när sanningen segrar en dag så kommer den att visa att ängeln för alltid varit bara jag. jag är värd den frihet som jag kände idag &/ även om jag inte kan ge den till alla mina älskade barn så har vi nått ända hit. ni som läser  här kan kanske förstå vad jag skriver om emn kanske är det inte meningen att ni ska förstå för att mitt liv är något som inte längre är nåt andra klan snoka i för att försöka krossa.

att få lämna bakom sig dom som bara lever i sin egen bitterhet emn som ändå inte kan lämna mig uifred har gett mig energin jag fick känna till max idag. för styrkan som livets erfarenhet har gett mig är så mycket större än dom som bara illa gör. jag är värd att få känna det jag känner idag för det är ingen som skall leva genom mig nånsin igen.

så nu när jag tar & gör mina måsten på annat håll innan jag gör helg med mina älskade barn så vet jag att det som jag kände just idag kommer att kännas ofta nu när jag hiottat tillbaks. för energin kan saknas även om man alltid mår bra & känslorna kan kännas även fast man inte är en av dom som inte mår bra. för jag äler lika mycket idag fastän livets utmaningar ger alla känslor precis som det skall va.

jag bjuder på mig själv lite idag från dåtid som inte längre är kvar eller betyder nåt idag men videon visar ändå hur jag känner idag. för det är den jag är fast jag gömt det för att skydda mig från ondskan som ännu finns kvar. men stegen mot friheten går fortare nu & en dag kommer ni att få veta allt om det jag skriver här för när sanningen segrat & mina älskade barn inte längre behövervara fångar under andras galenskap så kommer berättelsen om  allt som skapas här att komma fram. tills dess fortsätter jag på min nya väg för jag är värd allt det som jag känner idag vare sig nån annan håller med eller ej för ingen kan nånsin mer äga mig.

 

 

 

2 thoughts on “löpningsreflektion

Kommentera

