regnbågsreflektioner

 

suttit på balkongen & beundrat dom vackra regnbågarna som är här. ännu en bra sommardag & jag sörjer bara min kamera som beslutade sig för att lägga av för gött. så nu är det min gamla mobil som får följa med överallt på äventyr. att fotar en del av min egoterapi & den passionen vill jag aldrig vara utan.

fortfarande snusfri men undrar om den övervikt man får av att sluta snusa är nå hälsosammare?  det går framåt med träning & kost men måste lägga in ännu en växel. dock ingår inte mer tid i dom högre växlarna tyvärr. men träningen är bra för mycket nu, den ger mig mer energi & distraherar mig från det värsta snussuget.

det sägs att i slutet av regnbågen finns en kruka med guld. men jag tror på att regnbågar kommer för att färga vår tillvaro lite mer & påminna oss om hur vacker världen är. för om du bara ser pengar missar du poängen med att beundra en regnbåge. lyckan finns inte i matriella ting även om du tror att ditt liv är lättare då.

videon nedan säger en hel del om det jag skriver om här så om du har turen liksom jag att få beundra regnbågen en vacker sommardag så tänk på vad det egentligen betyder & vad den regnbågen vill visa just dig. om det nu finns en kruka i änden av regnbågen varför når man då inte regnbågens slut hur fort man än flyttar sig? för jag är hellre lycklig som nu än att bada i pengar som ingen egentligen unnar mig att ha.

 

 

2 thoughts on “regnbågsreflektioner

  1. vacker bild! och tänkvärda ord Du delade med Dig av!
    Du kommer lyckas med snusavslutet! (tänk vilka och många läppar Du kommer få möjlighet att välja!”L”)

Kommentera

