HAPPY PRIDE

 

 

 

varför den udda bilden? jo för att jag visar mitt stöd till PRIDE-veckan på fb & qx då jag inte själv kan närvara! saknar pride & vet att nåt år till kommer jag att vara där. hbt är en del av mitt liv & det är jag stolt över! kärlek åt alla oavsätt!

jag är stolt hbt person & hyllar priden trots att jag bara upplevt den 2 ggr. det är en sak som är så sjukt viktig & jag kommer aldrig skämmas för att stå för det. så Happy pride till alla & glöm inte att om du inte kan acceptera så har du egentligen bara inte accepterat dig själv för ingen är mer värd än någon annan.

nu skall jag snyfta lite över att inte få uppleva alla otroligt snygga tjejer, alla underbara hbt-människor & stämmningen i stockholm som bara finns under pride-veckan & som är det som får mig att vilja lämna norrland för en stund.

 

 

 

3 thoughts on “HAPPY PRIDE

  1. Jag tänker på den där ”Vi gillar olika” symbolen. Aftonbladet tex använder den mycket. Tidningen som är i princip helt ren på andra än vita män och kvinnor. Och jag vet inte en enda öppen journalist heller. Chefredaktören bor i det helvita Bromma, HBT-fritt på ytan dessutom…
    Det finns en dubbelmoral som är total.

Kommentera

