smygreklam på pride-vis

 

 

gör lite smygreklam för denna veckans PRIDE i sundsvall! jag & älskade lillsessa var & fikade med fina hbt-vänner i går kväll & den här veckan är otroligt viktig för denna stad & för folket här! då jag själv inte kommer kunna vara med hela vägen då jag är upptagen av älskade goungar & måsten, utan bara under nåra av förberedelserna så vill jag göra det jag kan för sprida nåt som är värt att delta i.

mer om denna veckan finns här:  SUNDSVALL PRIDE 2012 6 – 12 AUGUSTI

 

tänk på att kärlek är för alla oavsätt vad du själv anser så mer regnbågskärlek  & hbt-kultur till alla!

 

 

 

Kommentera

