morronfiffiluringar

 

 

fortfarande snusfri & sockeravvänjningen går ganska bra även om det är svårt att undvika socker i precis allt. träningne går jättebra fastän jag inte kan träna lite ofta som jag vill då mitt liv inte ser ut så. dock har jag nu kommmit till ett läge där jag msåte klura ut hur träningen skall se ut under det kallare halvåret.

bara några veckor kvar nu & mitt hår är en plåga. jag tror min längtan att få bort det har blivit så stor att jag inte vill anstränga mig att ha en frisyr. kommer bli en bra fördelsedagspresent även om nu vänner protesterar högt😉 va tusan, det växer ut igen & på mig ibland fortare än vad man vill. längtar tills världens bästa frisör får fria händer. ett mycket bra sätt att fira sin födelseda på.

högst upp på min önskelista just nu är en ny kamera & en egen one-pice. min önskningar om livet har ju redan slagit in för livet blir bara bra om man själv vill göra det bra & jag har under mitt livs resa fått lära mig den hårda vägen genom sorg & svek att livet är bara perfekt när du själv skapar den till det själv & inte genom att skapa det åt andra genom dig.

dagarna är fullspäckade nu & när jag får lite tid över så är det till vännerna det går. egoterapi på änskapsvis med vänner jag inte kunnat umgås med då ondskan jagat mig. det är lugnt just nu & jag hoppas det förblir så nu, då ondskan nu kör en annan taktik genom att försöka skada mig genom nära & kära som jag har så ökar jag på min egoterapi ännu lite mer. det borde va tydligt för längesen att ingen ondska nånsin kommer att kunna krossa mig.

för er som saknar min djupare egoterapiinlägg, när hösten verkligen är här & jag krypit upp i soffan med en go filt & mitt gröna the då kommer dom tillbaks =0) för nu har jag fullt upp med livsnjutning på olika vis mellan alla måsten, vardagsbestyr & sånt som livet ger när man tiden springer förbi. jag förblir hemlighetsfull om mitt privatliv för det ni ser här är bara en liten del av det livet ger & vad mina dagar består av mer än det ni får läsa i den värld som kallas virituell.

jag älskar livet ännu lite mer för varje steg jag tar mot det nya som nu formas här är min lycka som ger allt det där jag låtit sova för jag lät andra komma före. nu när jag valt att leva för min egen skull efter att leva för mina älskade barn går stegen mot den framtid jag själv alltid velat ha & nu när den formar sig så ler jag ännu lite mer för varje da.

 

 

 

 

2 thoughts on “morronfiffiluringar

Kommentera

