mer skapande av älskade lillsessa

 

bloggen fylls ännu lite till med älskade lillsessas busiga upptåg & hennes otroliga skapande. hon fyller på sin samling av krambjörnar som jag nu listat ut att det är. hennes version av dom. hr hon orkar pillra med detta & klippa osv är en gåta men det är facinerande att se henne hålla på.

att vara Autistisk är inte lätt i denna värld men att få utveckla sina förmågor är så sjukt viktigt. däri finns bla skapandet. jag ger henne det utrymme hon vill ha för det & en av framtidsplanerna är att kunna ge henne ännu mera plats & möjlighet på hemligt vis för att kunna skapa. så mycket av det som hon inte kan komunicera som bubblar i henne kommer ut då hon får skapa & jag är oerhört rädd om den delen.

jag har samlat allt hon gör & snart måste jag bygga ut den delen av sparandet för allt hon gör är av samma kvailté & hur skall man kunna ens tänka på att slänga nåt då? det är  en resa det med som jag är så otroligt lycklig över att få göra med henne & jag är stolt över att få uppleva det hon utvecklar på sitt eget lilla vis.

 

 

Kommentera

