mammahjärtat skuttar av lycka

 

då jag & älskade lillprins inte får träffa varann längre (se inlägget ”ett helt sommarlov på en helg”) så har vi lyckats få till egna små sätt. älskade lillprins fick mig att bli så otroligt glad i mammahjärtat förra veckan då han ringde på dörren en kväll då han & bästisen var ute & cyklade långtur. dom hade lite tid att säga hej & jag fick hjälpa min gounge med att justera cykeln lite.

med mitt fullspäckade vardagsschema lyckades jag till slut få till att jag kunde överraska min älskade lillprins tillbaka med att vara med en halvdag i skolan vilket jag gjorde idag. var så mysigt att få se hans överaskade min när jag klev i i klassrummet & vi fick nåra timmar tillsammans. det var lite nutidsorientering, lite fotboll på rasten, läsning & film innan vi skildes åt igen.

jag längtar tills vi skall få kunna ses igen & så länge hörs vi ju på telefonen. mitt mammahjärta skuttar av lycka nu & jag kommer att leva på detta länge. fick juen halvdag i skolan före sommarlovet med & även fast det är så svårt att få till & kostar en del på olika vis skall jag försöka göra det minst en gång per termin. att klura till andra sätt att kunna ses görs ju hela tiden men så länge det är såhär så är jag så otroligt lycklig för det lilla.

 

 

Kommentera

