egoterapiadrenalin

 

att vara stark är en gåva jag är tacksam för även om har förmågan att använda dom känslor jag har så är det styrkan som gjort att jag klarar av dom livsutmaningar jag har. jag provocerar i mina texter genom att skriva om den jag är för att jag står för dom styrkor jag har. ingen är perfekt, inte heller jag men jag vet att dom vingar jag har är för att jag klarar av livet kanske lite mer än andra gör. 

alla önskar vi nångång att bara få släppa loss adrenalinet & få ut allt det där som stör, för även kan kan känna det som andra också gör. att människor sårar & att ondska finns, ibland alldeles utanför. att livet är svårt men ändå underbart för det är ju allt det man får gå igenom som formar en & sätter spåren som det gör. men att få bra känna sig som i låttexten nedanför tror jag att alla nångång gör. 

varför förväntas jag vara perfekt i allt när andra inte kan vara det frågade jag mig för längesen. idag vet jag svaret men jag väljer att aldrig skriva i detalj om dom livserfarenheter jag har. det finns många olika livsöden & ingen kan jämföra med andra förutom genom sitt eget & det man själv bär med sig. allt det andra bör man lämna utanför. om du inte kan stå för det du gör varför väljer du då att störa mig & krossa mig eller kräva den perfektion du själv inte kan stå för när du nu får stå kvar utanför?

men att få låta adrenalinet få styra är en önskan jag också ibland har, för även om jag mår bra så kan jag också precis som andra känna sorg, illska & maktlöshet över sådant som blir fel. att inte tro på förlåtelse är något jag verkligen står för & jag har länge skrivit om att jag lämnat det gamla bakom mig för det är så jag gör. men jag kan också uppleva nuet på samma sätt som alla andra gör & ibland gömmer även jag mina vingar för att kunna säga ifrån till dom som illa gör. 

livet är fullt av själar som testar andra för att dom kan. godheten segrar men ondska lever kvar hur vi än gör. att inte få reagera är nog det som får mig att älska denna låten, för den känslan önskar jag att jag också kunde få då ondskan knackar på. men livet är fullt av det som man inte får & förmågan att tappa greppet har inte jag hur jag än gör. jag har aldrig sett ner på dom som inte är lika lyckligt lottade med styrkan som jag men jag har rätten att säga ifrån när sådant drabbar mig & lika mycket som dom som försöker skada oss gör & jag låter inte längre själar som är så vara i vårt liv för jag är inte längre den jag var. jag skyddar de mina med mitt liv & jag slåss för den jag är & att få stanna vid liv. 

om jag fick tillåtelse att också skylla på sådant som dom som illa gör faktiskt kan gö skulle jag inte kunna skriva som jag gör. men jag vill oxå få plats att kunna släppa lös det adrenalin som andra inte kan kontrollera ibland. för även om världen är upp & ner ibland så är det själen som gör att man inte låter det bli kaos eller släppa in det som lämnats utanför. det är därför jag kan älska livet som jag gör. 

tänk på hur du låter ditt adrenalin styra det som du borde lämna utanför. för om du bara illa gör så är det där du får stå kvar även om jag önskar att jag kunde göra det som andra gör. för som låtten säger så kan även jag vara ur balans men det är inte mer än att jag som alla andra önskar att få släppa taget om den styrka jag har ibland. för jag kan också känna även om det inte är något som stör. för ventilerna fungerar bra som dom gör & jag hittar mitt adrenalin på andra sätt i min egoterapi som jag startade av samma anledning som andra släpper taget om livet & lever utanför. 

dom som inte gillar mig eller önskar att jag vore som låten förmedlar är sådana som jag ler åt för det är dom som aldrig mer får vara i mitt liv & som får stanna utanför. för ondskan har redan ett ansikte men dess anhängare kan vara fler än vad vi själva kan styra över för många väljer att låta det onda lysa igenom mer än godhet gör. så därför fortsätter jag att älska livet som jag gör för att älska sig själv är inget någon nånsin behöver skämmas för. 

få kan få mig att vilja släppa lös lite av det adrenalin som jag skirver om här & ingen kommer nånsin kunna säga att jag gjorde som låten nu förmedlar. men jag kan käna lika mycket som ni & när jag väl säger ifrån så bryr jag mig inte om hur mycket det stör. för om du även då kräver att jag skall vara perfekt, varför gjorde du då allt för att provocera fram mitt försvar? fundera på det du gör innan du dömmer mig för sådant som du själv stoppar i en offerroll när du får stanna kvar utanför

 


 

 

Kommentera

