sammanfattningsglimtar

 

 

 

det är fullt upp med det jobb jag har just nu & att hinna med mitt liv. jag hinner knappt med annat än det, möten, måsten, älskade goungar men det är livet när det är som bäst sägs det😉 träningen går åt skogen då tiden inte finns men nu är det snart vinter & jag gillar inte att springa i djupsnö. gymmet får klara sig utan mig ett tag till. tänka sig att man vill så mycket men energin säger att nu får det va nog. tar vara på dom stunder jag får nu att bara vara.

lyckades få träffa min älskade lillprins nåra timmar häromdan *mammalycka* efter vi bestämt på telefon. hämtade upp honom efter jobbet på skolgården där jag sedan släppte av honom igen & han cyklade hem. vi hade lite qualitytime där han brukar ägna en del av sin tid. vi åt & strosade runt, köpte lite smått & gott innan vi skildes åt. alltid lika svårt men dom stunder vi får nu är så otroligt värdefulla. annars är telefonen den kontakt som vi nu har & jag önskar jag kunde klona mig själv så jag räckte till ännu mer för alla mina älskade barn.

älskade lillsessa & jag har grejjat på som vi alltid gör & myser på så mycket vi kan nu när regnet faller på utanför. älskade tonåring sitter messt ihop med sin flickvänn & jag undrar vart tiden tagit vägen & varför dom blir stora så fort. men vardagen rullar på. vi lunkar på som vilken familj som hellst även om vi har andra förutsättningar & snart har ännu ett år gått.

egentligen är det inte så mycket nytt men jag kan konstatera att även om jag inte längre har någon egentid eller som vissa kallar det ”barnledighet” så får jag till lite egoterapi ändå. det är dom korta stunderna som jag tar vara på nu & jag önskar att jag kunde hinna med allt men inte ens jag är omänklig eller kan trolla så jag bara fortsätter le för när dagarna rullar på så är det precis som det skall va ändå. allt som sker tillhör livet på gott & ont.

jag tar & nattar & ser fram emot ännu en vecka fylld av sådant som Lilla underbara speciella familjen bus handlar om. nästa gång vi ses kommer jag att se lite annorlunda ut. det blir min fördelsedagspresent till mig själv & bonusen på årets egoterapi. så pöss & kram & allt sånt där & glöm inte att älska livet, hur tufft det än känns för vi har bara ett & det kommer aldrig igen.

 

 

One thought on “sammanfattningsglimtar

Kommentera

