BLOGG-SKOLA

VÄLKOMMEN TILL ÄNGELNS BLOGG-SKOLA

nu skall jag försöka förklara lite ifall du tycker min blogg är lite krånglig!

************************************************

* Längst upp på sidan under ”profilbilden” finns ledorden:  

  om du klickar på dessa kommer helt nya sidor upp med massa spännande ;) 

 

 

************************************************

* till höger om dom inlägg jag gör så ser du en massa ord i en klunga i olika storlekar i blått!, det är ett sätt att läsa i min blogg! om du klickar på ett av orden kommer du till dom inlägg under den kategorin

ex kan ni klicka på ordet EGOTERAPI då kommer ni in i bloggen där alla inlägg under just den rubriken ligger. då kan ni klicka på ett inlägg där som verkar va spännande att läsa!

 

 

************************************************

* under varje inlägg finns det tomma stjärnor där det står rate this (betygsätt) som du kan klicka i för att betygsätta just det inlägget! under stjärnorna finns oxå komentera  där du kan välja att lämna en komentar (vänligen visa respekt & god ton)

 

 

************************************************

* klicka på en ensam bild eller där det ligger fler så blir som större & som ett litet fotoalbum du kan bläddra i 

 

 

************************************************

* man kan oxå välja att läsa bloggen som man läser en bok, vilket då betyder att när du läst alla inlägg på denna sida så klickar du bara under sista inlägget där det står ”äldre inlägg”

 

 

************************************************

hoppas du får trevlig läsning & tack igen för att du är här & väljer att läsa just min blogg! låt mig dock påminna om att detta är MIN blogg & MITT liv så respektera detta & visa respekt samt ett trevligt uppförande så får vi alla en bättre vistelse på bloggen.

 

 

 

 

logga

 

Kommentera

