det nya & det gamla

556884_105798389589607_1354657098_n

 

 

 

Alla borde pröva på att ta en paus från allt fastän man fortfarande ever sitt vanliga liv. på ett sätt så är min paus inte över då jag bara väljer att bli social igen på nätet men inte annars mer än vad jag själv vill. nu står jag med ena foten i det gamla & den andra i det nya & ett lugn har kommit till mig som bevis på att resan nu fått nya mål som varit en del av mina drömmar.

så till alla som är nyfikna på vad som händer i mitt liv. allt rullar på & jag kommer att fortsätta bloggandet här men mycket här tillhör det som var nu & så småningom kommer det att ebba ut liksom i verkligheten. medans den nya framtiden byggs upp kommer jag att finnas här till & från. för det är en del av det som kommer med fastän allt förändras eftersom.

livet förändrar en på både utsidan & insidan.  framtiden har jag format länge nu men det är nu dom nya vägarna tar vid fastän ondska lever kvar i min verklighet. jag väljer bara att gå mot framtiden i en annan takt & på ett annat vis just nu. så när min livspaus är helt över hoppas jag kunna redovisa allt det som jag skriver om nu fast på ett helt nytt sätt. tills dess får ni följa mig på det enda vis som jag tillåter, här i cybervärlden där jag syns på nytt igen men ändå inte på samma vis

allt har en mening som jag nu översätter på mitt vis för livet är framtiden när dåtiden gjort mig vis

 

 

 

en del av det nya:  http://www.theangelnamedmaddi.se/

 

 

logga

Kommentera

