grattis min älskade tonåring

hyrwgreqgfrqe1

 

Världens bästa son, min stolthet fyller 16 år idag. han blir inte bara äldre utan också längre till sin pinsamma morsas stora förtret. jag firar lite med en av mina favvobilder av oss. sen att stackarn är en kopia av morsan har nog lärt sig leva med nu😉

barnkalas tillhör det förflutna för länge sen så det blir en heldag med qualitytime bara vi två. även fast vi nu under två år bara haft paus från varann kortare stunder och det inte kan vara det lättaste för en tonårsgrabb att stå ut med morsan på heltid  så har vi ändå fullt upp med allt som dom flessta har så jag tar varje chans jag får att få lite quality-time med min älskade son på det vis som inte går när vardagen rullar på och man messt springer om varann.

jag skulle kunna skriva en hel novell om hur stolt jag är över min älskade tonåring och hur mycket jag älskar honom men det får vara nån måtta på att vara pinsam morsa på en födelsedag. det kommer mer sånt en annan gång.

 

GRATTIS  till min stolthet som kommit ett steg närmare vuxenlivet idag. älskar dig/mamma

ja ok då lite pinsam måste jag va och avsluta med en liten födelsedagsslåt =0)

 

 

 

logga

 

Kommentera

