makeover på egen hand

kopia

 

 

det blev ju ganska bra till slut och jag har exprimenterat klart för denna gång. nu är det bara resten kvar😉 men jag avvaktar nog till våren då man får mer fart & slipper vinterkylan. vad behagar sminket och botoxen så väntar jag nog tills jag är 40 innan jag bestämmer mig för nåt sånt. men kul har det varit i alla fall. nåra dars grejjande i badrummet och tada, en ny look!

att gå från långt hår ända ner till midjan är ju lite annorlunda och jag tar för mycket schampo men jag slipper stå och blåsa håret i en evighet i alla fall. lugn, det har snart växt ut igen och då kan jag ju börja om från början igen och hitta på nåt annat spännande. alltid roligt att göra nåt helt annorlunda. men skall nog ta och sola nån da i alla fall.

ibland kan man göra mycket med lite och att klippa sig själv var kul, ja förutom missödet med trimmern då. men lite svinn får man räkna med. nu skall jag vänja mig vid min nya look och klura på vad det blir nästa gång😉

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “makeover på egen hand

Kommentera

