dagens livsnjutning

DSCN0522

 

 

dom små stunderna av livsnjutning då jag får göra det jag älskar messt. en dag på en sjö där solen smyger bakom berget medans älskade tonåring har lång sovmorron var precis vad som behövdes för att få vinterkänslan tillbaka. lite fisk fick vi med, det som uppfyllde kraven sparas och det andra släpps tillbaks, precis som det ska va. men dom är otroligt vackra rödingarna.

älskade mamma och pappa har gett mig något som aldrig går att köpa för pengar, kärleken för fisket, naturen, lugnet och satt norrland i min själ. finns ingenstans jag är mig själv & älskar livet mer  än när jag livsnjuter på fiskevis. att sedan komma hem, ta ett bad & tända ljus och mysa under filten resten av kvällen gör bara dagen ännu mer perfekt.

 

 

 

Kommentera

