sanningens framtid i frihetens liv

14102010-IMG_2866

det är dags nu och jag har tagit mitt beslut. ondskan äger inte min frihet mer och jag kommer fram ur mina gömmor nu för mitt liv är mer än det som ondskan försöker ta. beslutet var svårt att ta men så länge mitt hjärta får slå slåss jag för min frihet och för det som änglar alltid slåss för, sina små änglar som jag skyddar under mina vingar även när ondskan nått ända dit. 

det är dags för sanningens tid och inte ens ondskan är för evigt för makt är ett missbruk som en dag tar slut hur illa man än gör. för makt är egentligen en illusion av sin egen ångest över att inte vara någon. när ondskan inte längre räcker till är det makten som är enda vägen ut och därför tar nu den vägen slut. för ingen kan äga mig och inte heller mitt liv eller dom som jag håller kär

sanningen segrar till slut och när allt kommer fram är det ondskan som får stå sitt kast. för när man skadar dom som är av sitt eget blod kan man aldrig gå tillbaks och ångra det för det är redan försent och hur mycket än ondskan försöker i all evig tid så kommer den aldrig kunna krossa våra band.  så när tiden är ute kommer ändå inte ondskan mer än att förlora ändå för ondska kan aldrig vinna något förutom sin egen plågade sjukliga personlighet.

om mitt liv på jorden ändå skulle ta slut och ondskan håller sina sjuka ord så kommer den aldrig kunna ta död på min själ för friheten sitter i mina vingar som ondskan aldrig kan nå.  hur mycket än ondskan illa gör så kommer jag leva kvar för evigt ändå. när jag nu väljer att ta tillbaka min frihet kommer allt att visa sig och ondskan kan göra som den vill men allt är annorlunda nu. 

för hur många slag eller hot som ondskan än försöker sig på kan den inte göra mera nu, för när den valde att skada mina små gav den tillbaka makten till mig. inget kan nånsin få mig att sluta lyfta mina vingar och känna den frihet som jag känner nu hur många steg som än ondskan följer med var jag än går,så kommer denna ängeln har sina vingar ändå

så kanske måste ondskan till slut ändå fråga sig om vem som egentligen äger vem. för om jag vore ägd skulle inte ondska behöva jaga mig eller göra allt för att skada mig och de som oskyldiga är. hur mycket än ondska framhäver sig kommer den aldrig kunna bli mer än ondska till slut för sjuklig personlighet får ingen näring till slut. så kanske det var så ändå att friheten är egentligen den som jag äger tillsammans med mitt liv medans ondskan sålde sin tillsammans med sin själ. 

kanske utmanar jag ödet nu men det är inte jag som är på förbjuden mark. det var inte jag som valde att ägna sitt liv åt att skada människor för att vinna makt när det inte finns något som är att ha. för orden och pengarna är det enda vapen som ondska egentligen har så om såren på mig blir fler så är det inte bara mitt blod som kommer att för evigt vila i ondskans händer utan även det blod som dom små har i sig. för inget kommer aldrig kunna ändra på det. 

så nu tar jag tillbaka det som saknades i mitt liv, min frihet och min sorg över att låtit ondskan styra mitt liv och ler ännu lite mer idag. för hur denna livshistorian än må ta slut så förlorar ondskan ändå för när man väljer att ägna hela sitt liv åt att utöva makt mot dom som kallas människor då visar man bara att det enda man är är ondska utan varken ett hjärta eller en själ. därför väljer jag att låta ödet vara och gömmer mig inte mer för om ondskan tänker förgöra så kommer den att göra det ändå. men skillnaden nu är att jag inte längre har rädslan kvar. 

så håll ögonen öppna nu för ondskan lurar i varje hörn och sanningen smyger sig på. en dag kommer allt stå att läsa här och tills dess gör jag det som jag redan kan å bra, är den jag är idag och fortsätter att ge mina älskade små det liv dom är värd. allt utanför det är det ondskan som rår för, nu precis som då. 

så nu kommer jag att fortsätta göra det jag gör varje dag ändå, älska livet och le för jag är lycklig även när ondskan försöker att tränga sig på.  för det är jag som har vingar och min himmel är där jag är för godhet är för alltid det som äger den sanna makten, den som ondskan aldrig kan förstå eller rå på.  hur nära mig ondskan än försöker nå så kommer den aldrig kunna ta mer än mitt liv för änglar är för evigt medans ondskan egentligen ju bara är en trasig individ.

 

 

 

 

 

logga

Kommentera

