älskade lillsessa i fixartagen

DSCN0543 - Kopia

 

 

 

älskade lillsessa skapar även på syslöjden och några små smakprov på det måste jag naturligtvis visa här. i tidigare inlägg kan ni finna målningar på dessa söta små figurer. min autistiska ängel skapar och jag är lika stolt som alltid.

vi har ju haft fullt upp här hemma med att rensa ut allt som inte hör hemma här. jag rensar ju minst en gång om året men nu blev det stora rensningen och nu börjar det närma sitt slut och dags för att fortsätta renovera lite mera i väntan på framtida drömmar som långsamt skapar även på hemma-vis. den mesta rensningen går bra då den måste ske på rätt sätt då älskade lillsessa är känslig för förändringar men även där gjort stora framsteg.

älskade lillsessa hakade på detta på sitt eget vis, ritade en egen ritning om hur hennes rum skulle se ut och sedan gjorde hon det på sitt eget sätt som bara hon kan. om man inte har en hängmatte-ställning gör man en egen & har man ingen rutsch-kana så gör man en egen. till slut var hon rätt nöjd med att rummet stämde med sin ritning och månne kanske inrednng vara framtidens skapande för min ängel. kommande renovering skulle behöva en liten touch av hennes underbara förmågor =)

 

 

 

Kommentera

